کاکی 98
 

آموزش مربیگری فوتبال

 

نویسنده: امیر حسین هاشمی

شرح: مجموعه ایی از نکات آموزشی تکنیکهای مربیگری و فنی در علم فوتیال

 



ادامه مطلب ...

نام کتاب : مجموعه حرکات ورزشی جهت پیشگیری و درمان درد عضلات ‎

نویسنده : سمانه قائدیان

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۴۷

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۳۱۰   کیلوبایت

توضیحات : امروزه با توجه به پیشرفت علوم و فناوری، هر گونه تغییر جدید می تواند آثار متفاوتی را در کلیه ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و اقتصادی انسان به وجود آورد.اما از این میان عواملی که در سلامت انسان تاثیرگذار است، از نقش ویژه ای برخوردار می باشد. امروزه به دلیل گذر اپیدمیولوژیک یعنی جایگزینی بیماری های غیرواگیردار به جای بیماری های واگیردار به دلیل کنترل عوامل بیولوژیک از یک طرف و نقش رفتارهای ناهنجار بهداشتی و سبک زندگی و شیوه های تغذیه در افزایش میزان بیماری های غیرواگیردار از طرف دیگر، لزوم تغییر نگرش در مراقبت و بهداشت با هدف حفظ و ارتقای سلامتی ضروری است.با توجه به موارد ذکر شده نقش بی تحرکی به عنوان یکی از عوامل اصلی در شیوع بیماری ها و بروز مرگ، حائز اهمیت است. آنچه پیش روی شماست، یک سری حرکات ایستا و پویا جهت پیشگیری از درد عضلات بدن و حفظ سلامتی می باشد. امیدوارم انتشار این اثر، تاثیری در حفظ سلامت افراد داشته باشد و بتواند پاسخ مثبتی به نیازهای افرادی که درصدد سلامت خود هستند؛ بدهد.



ادامه مطلب ...

نام کتاب : آنابولیسم در ورزشهای قدرتی

نویسنده : صادق سلامی

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۲۳

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۵,۰۹۰   کیلوبایت

توضیحات :  کتاب حاضر را به نوعی می توان منتخب و سلسله مقالاتی دانست که از منابع روز دنیا و از زبانهای انگلیسی و فرانسه گردآوری، ترجمه شده و با شرایطی که ورزشکار ایرانی دارد سازگار شده و در این مجلد به خدمت علاقه مندان و طرفداران ورزشهای قدرتی و مخصوصا ورزشکاران و مربیان رشته پرورش اندام تقدیم گردیده است. همانگونه که بارها و بارها به این نکته اشاره کرده ایم، با پیشرفتهای برق آسایی که امروزه و در عصر حکمرانی علم و تکنیک در زمینه تغذیه، تمرین، داروسازی و همچنین صنعت مکمل سازی در ورزشهای قدرتی و مخصوصا در ورزش پر طرفدار و پر جذبه پرورش اندام در سطح جهانی به وقوع پیوسته است، به جرات می توان گفت، ورزشکار و مربیانی که امروزه مسلح به سلاح علم و تکنیکهای نوین نباشند، لااقل در این رشته ورزشی، در سطح جهانی و بین المللی دیگر حرفی برای گفتن نداشته و گوهری برای عرضه کردن نخواهد داشت. برخی از مقالاتی که در این کتاب مطالعه می کنید، قبلا در نشریات ورزشی و به نام این حقیر به چاپ رسیده است که پس از بازبینی و به روز شدن و پس از جرح و تعدیلهای لازم، به همراه دیگر مقالاتی که وجود آنها در این کتاب برای تکمیل بحث و برای استفاده هر چه بهتر خوانندگان از این مجموعه، ضروری می نمود، در این مجلد جمع آوری شده و به خدمت خوانندگان و علاقه مندانی که همواره و در طول این یک دهه و اندی که در خدمت ورزشکاران ایرانی هستیم، ما را مورد عنایت خود قرار داده اند، تقدیم می شود.

 

 
 


ادامه مطلب ...

نام کتاب : نقش کامپیوتر در اطلاع رسانی

نویسنده : هادی وطنی و مصطفی اشرف

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۳۳

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۷۸۰   کیلوبایت

توضیحات :  یکی از رشته های مهم علوم که در هر لحظه نیاز به اطلاعات و ارتباطات و رایانه دارد علوم پزشکی و پایه پزشکی و پیراپزشکی و زیست شناسی است.زیرا اولین گام در هر پژوهشی جمع آوری اطلاعات مربوط به آن موضوع است که بدون آشنایی با رایانه و اینترنت تقریبا ناممکن یا بسیار مشکل است . ارزانترین و آسانترین راه ارتباط با دیگر همکاران و دانش پژوهان در سراسر جهان اینترنت است. با این روش محقق میتواند روزآمد ترین اطلاعات در مورد هر موضوع جستجو نموده و جمع آوری نماید.بنابر همین اصل بود که بر آن شدیم  برای آشنایی کاربران علوم زیستی و تندرستی، کتاب رایانه و اطلاع رسانی پزشکی تدوین و تقدیم نمائیم.



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کاکی 98 و آدرس kaki98.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 436
بازدید کل : 36300
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


Online User